لزوم درج مشخصات کامل ملکی و هویتی در هنگام استعلام از ادارات امور مالیاتی جهت انجام فرآیند اخذ مالیات نقل و انتقال املاک در سامانه نرم افزاری یکپارچه مالیاتی (سنیم)
ارسال شده توسط operator در ي, 1397/05/07 - 15:19
بسمه تعالی
سازمان امور مالیاتی استان قم طی نامه ای به کانون سردفتران و دفتریاران از دفاتر اسناد رسمی استان درخواست نموده است جهت پیاده سازی طرح جامع مالیاتی و انجام فرایند اخذ مالیات نقل و انتقال املاک در سامانه نرم افزاری یکپارچه مالیاتی(سنیم) اطلاعات کامل ملکی و هویتی را در هنگام استعلام از ادارات امور مالیاتی درج نمایند. مستدعی است همکاران محترم جهت جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضرور و تسهیل امور مردم در انجام این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند. ضمنا متن نامه مذکور به پیوست می باشد.
با تشکر
کانون سردفتران و دفتریاران استان قم
موضوع خبر:
- برای ارسال دیدگاه وارد شوید.