فراهم شدن ارسال الکترونیکی و مکانیزه اطلاع نامههای فسخ و فک رهن و اقرارنامهها و استعلامات املاک جاری
بسمه تعالی
به اطلاع همکاران گرامی می رساند، با همکاری مشترک اداره کل ثبت اسناد و املاک و کانون سردفتران و دفتریاران استان قم و در اجرای ماده 5 قانون کاداستر و مواد 10 و 11 آیین نامه اجرایی آن، امکان ارسال الکترونیکی و مکانیزه اطلاع نامههای فسخ و فک رهن و اقرارنامهها و استعلامات املاک جاری برای دفاتر اسناد رسمی استان فراهم گردید.
به همین منظور و به موجب ابلاغیه جناب آقای سلامتی مدیرکل محترم ثبت اسناد و املاک استان مقرر گردید از روز شنبه مورخ 15 اردیبهشت سال جاری موارد مذکور از طریق سیستم مکانیزه (مکاتبات ثبت آنی) ارسال و از ارسال فیزیکی آنها خودداری گردد. مقتضی است سران دفاتر اسناد رسمی در اجرای ابلاغیه مذکور نظارت کافی نموده و کارمندان و متصدیان مربوط در دفاتر را جهت رعایت کامل موارد به مطالعه شیوه نامه تهیه شده از طرف واحد انفورماتیک کانون سردفتران و دفتریاران استان قم دلالت نمایند.
با تشکر
کانون سردفتران ودفتریاران استان قم
- برای ارسال دیدگاه وارد شوید.