بیمه درمان تکمیلی برای کارکنان دفاتر اسناد رسمی استان قم

امکان بیمه درمان تکمیلی برای کارکنان دفاتر اسناد رسمی استان قم فرآهم شد.

بسمه تعالی

تهیه و ارائه بیمه تکمیلی و بعضی خدمات رفاهی دیگر برای کارکنان محترم دفاتر اسناد رسمی استان همواره از دغدغه‌های کانون سردفتران و دفتریاران استان بوده است. در این خصوص در سال‌های اخیر پیگیری‌ها و مذاکرات متعددی توسط هیأت مدیره کانون خصوصاً جهت امکان برقراری بیمه درمان تکمیلی برای کارکنان دفاتر صورت گرفته که متأسفانه به علت نوع ارتباط تشکیلاتی و استخدامی کارکنان،  دفاتر و کانون به نتیجه مطلوب منجر نگردید. اینک با مذاکراتی که با بیمه کارآفرین صورت گرفته است مقرر شد کارکنان دفاتر اسناد رسمی با حضور در محل کانون سردفتران و دفتریاران نسبت به ثبت نام و خرید بیمه درمان تکمیلی خانواده بیمه کارآفرین با شرایط مناسب اقدام نمایند.

از آنجا که لیست هزینه سال جاری این نوع بیمه تا پایان آذرماه دارای اعتبار بوده و از ابتدای دی ماه امسال قرارداد بیمه تکمیلی با لیست هزینه جدید که عمدتاً با افزایش بیش از دو برابری روبرو شده است مقتضی است کارکنان محترم دفاتر اسناد رسمی با مراجعه به محل کانون سردفتران و دفتریاران استان واقع در میدان بسیج، بلوار محدث قمی، پلاک 14، (طبقه فوقانی فروشگاه رفاه) از ساعت 15 الی 18 روزهای شنبه 26 تا دوشنبه 28 آذرماه با در دست داشتن اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی و در صورت داشتن دفترچه پایه بیمه (تأمین اجتماعی یا خدمات درمانی) نسبت به ثبت نام و خرید این بیمه به صورت اقساط اقدام نمایند.

یادآوری می‌گردد ثبت نام و خرید این بیمه توسط کارکنان دفاتر هیچ گونه تعهدی را به سردفتر، دفترخانه و کانون سردفتران و دفتریاران استان قم بار ننموده و پرداخت اقساطی هزینه بیمه نیز نیازمند چک یا دیگر تضمین‌ها نمی‌باشد. ضمناً در این طرح کلیه افراد خانواده که نامشان در شناسنامه درج شده است را شامل خواهد شد.
به پیوست فایل اطلاعات بیمه مذکور قابل دسترسی و ملاحظه می‌باشد.