تفاهم نامه پرداخت عوارض خودرو در دفاتر اسناد رسمی سطح شهر قم

در راستای اجرای ماده 42 قانون مالیات بر ارزش افزوده و بند "ث" ماده 46 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه تفاهم نامه پرداخت عوارض خودرو در دفاتر اسناد رسمی سطح شهر قم فی مابین کانون سردفتران و دفتریاران استان قم و شهرداری قم به امضاء رسید

‍ بسمه تعالی

با عنایت به تکالیف دفاتر اسناد رسمی موضوع ماده 42 قانون مالیات بر ارزش افزوده در خصوص اخذ گواهی پرداخت عوارض خودرو و همچنین جهت جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضرور و تکریم ارباب رجوع با مذاکرات صورت گرفته با شهرداری قم در اجرای بند "ث" ماده 46 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه تفاهم نامه ای فی مابین کانون سردفتران و دفتریاران استان و شهرداری قم جهت راه اندازی سامانه پرداخت عوارض خودرو در دفاتر اسناد رسمی سطح شهر قم به امضاء رسید. مطابق این تفاهم نامه دفاتر اسناد رسمی با معرفی کانون استان می توانند با دریافت نام کاربری و رمز عبور و دریافت آموزش های لازم از سامانه مذکور استفاده نمایند.
بدین جهت به اطلاع می رساند همکاران محترمی که متقاضی استفاده از سامانه مذکور هستند می توانند درخواست خود را به صورت کتبی به کانون سردفتران و دفتریاران استان ارسال تا نسبت به معرفی آنان اقدام گردد. بدیهی است با توافق صورت گرفته و به موجب قوانین موجود استفاده از سامانه های دیگر و واریز عوارض خودرو به حساب شهرداری های دیگر در دفاتر اسناد رسمی ممنوع خواهد بود.
با تشکر
کانون سردفتران و دفتریاران استان قم