ثبت مشخصات سردفتر، دفتریار و کارکنان دفاتر اسناد رسمی استان قم جهت انجام واکسیناسیون کرونا

بسمه تعالی

به فضل الهی و با پیگیری های صورت گرفته توسط کانون سردفتران و دفتریاران استان و موافقت اولیه مسؤولان مربوطه، اصحاب دفاتر اسناد رسمی شامل سردفتر، دفتریار و کارکنان دفاتر اسناد رسمی استان قم در نوبت تزریق واکسن کرونا قرار گرفته و با هماهنگی های صورت گرفته مقرر گردید مشخصات واجدین شرایط مذکور در یک فایل به شبکه بهداشت قم ارسال گردد. بدین جهت شایسته است سران محترم دفاتر اسناد رسمی استان نسبت به تکمیل فرم پیوست از اینجا و از طریق همین سایت اقدام نمایند. لازم به ذکر است:

1- از آنجا که هم اکنون در استان قم واکسیناسیون عمومی متولدین 1357 و پایئن تر در حال انجام است افراد معرفی شده باید متولدین 1358 و بالاتر باشند 

2- جهت تسریع در این امر مقتضی است حداکثر تا پایان روز شنبه 23 مردادماه این فرم تکمیل گردد. عدم تکمیل فرم به منزله عدم وجود افراد واجد شرایط در دفترخانه و عدم نیاز به واکسیناسیون بوده و مدت مذکور تمدید نخواهد شد.

3- با توجه به راستی آزمایی و پایش هایی که صورت خواهد گرفت، مسؤولیت صحت اطلاعات وارد شده و افراد معرفی شده با سران محترم دفاتر بوده و از این جهت لازم است این فرم توسط سردفتر محترم یا با نظارت کامل وی تکمیل گردد.

4- در تکمیل اطلاعات خصوصا درج کد ملی و شماره همراه فرد دقت کامل صورت گیرد.

5- زمان و مکان انجام واکسیناسیون به نحو مقتضی به اطلاع همکاران گرامی خواهد رسید.

با آرزوی صحت و سلامتی برای همه مردم ایران خصوصا همکاران گرامی، توصیه می گردد سردفتران محترم به عنوان مدیران لایق دفاتر اسناد رسمی نسبت به انجام واکسیناسیون ابواب جمعی خود و رعایت کلیه ضوابط بهداشتی ابلاغی در محیط کار تا ریشه کنی کامل این بیماری منحوس نظارت کامل مبذول دارند.

با تشکر

کانون سردفتران ودفتریاران استان قم

جهت تکمیل فرم ثبت نام از اینجا اقدام نمایید.

ضمنا برای ثبت هر نام جدید دوباره صفحه ثبت نام را باز کنید.