رعایت نکات بهداشتی در دفاتر اسناد رسمی جهت کاهش خطر انتقال و انتشار ویروس کرونا

بسمه تعالی
به اطلاع همکاران گرامی می رساند کانون سردفتران و دفتریاران استان قم پس از اعلام شیوع ویروس کرونا و خصوصا با توجه به شدت شیوع و تسری این بیماری در شهر قم تلاش های خود را در سطح استانی و در سطح ملی از طریق شورای عالی کانون ها و جوامع سردفتری کشور جهت تعلیق اثر انگشت در دفاتر اسناد رسمی با مذاکرات حضوری و مکاتبات اداری آغاز نموده و انشاء الله تا حصول نتیجه پیگیری خواهد نمود.
همانگونه که همکاران گرامی از طرق مختلفی در جریان اقدامات لازم جهت جلوگیری از همه گیری این ویروس قرار گرفته  اند مجددا خواهشمند است با رعایت کامل موارد ایمنی خصوصا استفاده از مواد ضدعفونی کننده سطوح و اسکنرهای اثر انگشت به ایمن سازی محیط دفترخانه و کاهش احتمال انتقال این ویروس کمک نمایید.
ضمنا در این خصوص نامه مدیرکل محترم ثبت اسناد واملاک استان به کانون سردفتران و دفتریاران جهت اقدامات مقتضی به اطلاع همکاران محترم می رسد. انشاء الله به مدد لطف الهی و دعای خیر حضرت بقیه الله الاعظم صاحب العصر عجل  الله تعالی فرجه الشریف و به برکت وجود شریف حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و با رعایت اصول بهداشتی و توصیه های متخصصان و نیز با امعان نظر مدیران محترم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص لغو اخذ اثر انگشت سردفتران به زودی شاهد ریشه کنی این ویروس خواهیم بود.
کانون سردفتران ودفتریاران استان قم

موضوع خبر: 
مربوط به واحد: