لزوم ارسال استعلام الکترونیکی به مراجع ثبت شرکت ها در خصوص اشخاص حقوقی
ارسال شده توسط operator در چ, 1397/12/15 - 13:09
بسمه تعالی
به اطلاع همکاران محترم می رساند مطابق بخشنامه شماره 97/145137 مورخ 1397/07/23 ریاست محترم سازمان ثبت اسناد و املاک با توجه به برقراری امکان مکاتبه مکانیزه دفاتر اسناد رسمی با ادارات ثبت شرکت ها دفاتر اسناد رسمی مکلفند از ارسال مکاتبات فیزیکی به مراجع ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری خودداری نمایند. علی ایحال با توجه به تأکید اداره ثبت شرکتهای استان قم مقتضی است دفاتر اسناد رسمی استان در اجرای بخشنامه مذکور کلیه استعلامات مربوط به اعتبار شرکت، مدیران و صاحبان امضاء شرکت و میزان سهم الشرکه را با توجه به فرم استعلامات پیوست و با واریز وجوه هزینه های قانونی استعلام در عمل به دستورالعمل بخشنامه مذکور فقط از طریق مکانیزه ارسال نمایند.
با تشکر و تجدید احترام
کانون سردفتران و دفتریاران استان قم
موضوع خبر:
مربوط به واحد:
- برای ارسال دیدگاه وارد شوید.