لزوم درج مشخصات کامل ملکی و هویتی در هنگام استعلام از ادارات امور مالیاتی جهت انجام فرآیند اخذ مالیات نقل و انتقال املاک در سامانه نرم افزاری یکپارچه مالیاتی (سنیم)

بسمه تعالی

سازمان امور مالیاتی استان قم طی نامه ای به کانون سردفتران و دفتریاران از دفاتر اسناد رسمی استان درخواست نموده است جهت پیاده سازی طرح جامع مالیاتی و انجام فرایند اخذ مالیات نقل و انتقال املاک در سامانه نرم افزاری یکپارچه مالیاتی(سنیم) اطلاعات کامل ملکی و هویتی را در هنگام استعلام از ادارات امور مالیاتی درج نمایند. مستدعی است همکاران محترم جهت جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضرور و تسهیل امور مردم در انجام این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند. ضمنا متن نامه مذکور به پیوست می باشد.

                                                                                       با تشکر

                                                                       کانون سردفتران و دفتریاران استان قم

موضوع خبر: 

دیدگاه خود را ارسال کنید:

پرسش امنیتی
پرسش امنیتی جهت جلوگیری از تکمیل فرم توسط ربات:
2 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.