همایش اخلاق حقوقی در دانشگاه قم برگزار می شود

دانشکده حقوق و معاونت فرهنگی دانشگاه قم همایش اخلاق حقوقی را با همکاری نهادهای حقوقی استان از جمله کانون سردفتران و دفتریاران استان قم برگزار می نمایند.

دانشکده حقوق و معاونت فرهنگی دانشگاه قم همایش اخلاق حقوقی را با همکاری نهادهای حقوقی استان از جمله کانون سردفتران و دفتریاران استان قم برگزار می نماید. محورهای این همایش که قرار است در 17 خرداد سال 1401 برگزار شود در 14 محور دسته بندی شده که دو محور آن شامل ضرورت های اخلاقی سردفتری اسناد رسمی و آسیب های اخلاقی سردفتری اسناد رسمی در حوزه مسؤولیت های سردفتری اسناد رسمی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
علاقه مندان می توانند مقالات خود را در خصوص محورهای همایش تا تاریخ هفتم خرداد 1401 از طریق آدرس الکترونیکی legalethics@qom.ac.ir به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

همچنین علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به  پایگاه اینترنتی qom.ac.ir/legalethics و جهت ارتباط با همایش در شبکه اجتماعی ایتا به نشانی eitaa.com/legalethics مراجعه نمایند.

کانون سردفتران و دفتریاران استان قم از همه همکاران فرهیخته سردفتر و دفتریار در سراسر کشور دعوت می نماید مقالات خود را در حوزه های مختلف همایش خصوصا حوزه سردفتری اسناد رسمی در مهلت مقرر به دبیرخانه همایش ارسال و در جهت غنی سازی مباحث همایش مذکور مشارکت نمایند.

روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران استان قم
 

موضوع خبر: 
مربوط به واحد: