پویش مؤسسه قرار آسمانی برای جمع آوری کمک به سیلزدگان

‍  بسم الله الرحمن الرحيم

"يا أيها الذين آمنوا أنفقوا مما رزقناكم من قبل أن يأتي يوم لا بيع فيه و لا خلة و لا شفاعة"

"ای کسانی که ایمان آورده اید از آنچه به شما روزی کردیم انفاق کنید پیش از آنکه روزی بیاید که نه کسی برای گشایش خود چیزی تواند خرید و نه دوستی و شفاعتی به کار آید"

همانگونه که همکاران عزیز سردفتر و دفتریار مستحضر می باشند در جریان سیل اخیر تعداد زیادی از هموطنان ما در شمال و جنوب کشور خانه و زندگی خود را که حاصل دسترنج و عمری تلاش مردان و زنان سختکوش و مومن بود از دست دادند.

این امتحان الهی اکنون همه ما را در برگرفته است چه آنان که در این حادثه آسیب دیده و غمگنانه و خسته در گوشه ای نظاره گر ویرانی های به جای مانده از این سیل ویرانگر بودند و چه ما انسان هایی که به دور از این بلای طبیعی مخاطب سخن گهربار حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلوات الله علیه قرار گرفته ایم که "من سمع رجلا ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم"

اینک مؤسسه قرار آسمانی (محفل هم آوایی خیرین کانون سردفتران و دفتریاران استان قم) قصد دارد در ایام شریف ماه شعبان المعظم که ماه رسول گرامی اسلام و ماه تصدق و اکرام می باشد همگام با همه هموطنان نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی همکاران عزیز اقدام نماید. با برآوردهای صورت گرفته جهت تهیه و ارسال حدود یک کامیونت کمک غیرنقدی مبالغی در حدود دویست تا سیصد میلیون ریال نیاز می باشد. همچنین با استعلام های صورت گرفته نیازمندی های هموطنان سیل زده شامل پتو و زیرانداز، برنج، انواع کنسروجات، شیرخشک، انواع اقلام بهداشتی و پوشک، آب معدنی می باشد.
همکاران گرامی می توانند کمک های غیرنقدی خود را به محل کانون سردفتران و دفتریاران استان قم به نشانی قم، خیابان مصلی قدس، بین کوی 10 و 12، پلاک 764 تحویل نموده و کمک های نقدی خود را به:

شماره حساب:                                                 1-4389800-10
و یا کارت شماره                                        6217 4512 7210 5041
عهده بانک قرض الحسنه رسالت شعبه بلوار امین واریز نمایند.

ضمنا گروهی از همکاران عزیز بر تهیه و توزیع این کمک ها نظارت خواهند نمود و در این راستا هر کدام از همکاران عزیز که مایل به همکاری در این خصوص می باشند می توانند با کانون سردفتران و دفتریاران استان یا با شماره 09122530800 تماس حاصل نمایند.

 ثواب تهیه و توزیع این کمک ها را نثار روح مطهر و منور پیامبر اعظم حضرت محمد صلوات الله علیه و آله اجمعین و جهت سلامتی وجود شریف حضرت بقیةالله الاعظم(عج) هدیه می نماییم.

 به همت، حمیت و غیرت همکاران خود ایمان و اعتماد داشته و در این راه دست استمداد به سویتان دراز می کنیم.

 غمگسار باشیم

قرار آسمانی (محفل هم آوایی خیرین کانون سردفتران و دفتریاران استان قم)

 

موضوع خبر: 
مربوط به واحد: