گزارش یک دیدار (1)

هیأت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان قم در روز شنبه 19 فروردین با مدیر کل محترم ثبت اسناد و املاک استان دیدار نمودند.
در این دیدار که در محل دفتر مدیرکل و با حضور معاونت محترم ایشان جناب آقای سجادی برگزار شد، جناب آقای سلامتی از حضور هیأت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان در مراسم ختم پدرشان (که در سمنان برگزار شد) تقدیر و تشکر نموده و برای حضار در سال جدید آرزوی سلامتی و موفقیت نمود.همچنین ایشان با ابراز رضایت از فعالیت های کانون در سال 1395 خصوصا اجرای موفق طرح تقسیم اسناد خواستار پیگیری و تمرکز بیشتر هیأت مدیره کانون در سال جدید در حوزه آموزش و برگزاری کلاس های آموزشی جهت ارتقاء سطح علمی سردفتران و دفتریاران گردید.
در ابتدای این دیدار رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان ضمن عرض تسلیت مجدد مصیبت وارده به مدیرکل محترم، گزارشی از فعالیت های کانون در سال گذشته و برنامه‌های سال پیش رو ارائه و از حمایت ها و اعتماد ایشان به مجموعه کانون استان و خصوصاً ایجاد امکان حضور و ارائه گزارش کانون در شورایعالی قضائی استان قدردانی نموده و اظهار امیدواری کرد تقویت و توسعه همکاری‌ها به تسهیل هرچه بیشتر امور مربوط به دفاتر و انجام وظایف قانونی منجر گردد.

همچنین پس از این دیدار هیأت مدیره کانون با حضور در دفتر رئیس ثبت اسناد و املاک شهر قم ضمن تبریک سال نو، مسؤولیت جدید جناب آقای ادیبان به عنوان رئیس ثبت شهر قم را نیز به ایشان تبریک گفته و در مسؤولیت جدید برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.
آقای ادیبان نیز ضمن تشکر و قدردانی از هیأت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان، اظهار امیدواری کرد با تعامل و همکاری هرچه بیشتر اداره ثبت و مجموعه دفاتر اسناد رسمی قم به مدیریت کانون استان، سال جدید گام‌های مؤثری در جهت رضایتمندی مردم شریف قم برداشته شود. در این دیدار همچنین مقرر گردید در جلسات مشترک نسبت به تنقیح و تصحیح بعضی تصمیمات اداری غیر ضرور و ناکارآمد اقدام گردد.

روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران استان قم

 

موضوع خبر: